onsdag, oktober 22, 2014

Last day before we leave

Jodå så jag somnade och sov bort nån timme fram till lunch och vaknade lite piggare, fixade lunch, tog en tablett, drack lite cola och sedan orkade jag ta tag i dagen. Jag fick gått till apoteket som jag behövde, hämtat killarna, gått igenom vad som behöver fixas inför resan imorgon och tvättat en maskin. Känner mig i fas trots förkylning och hoppas på att allt flyter på imorgon, är jäkligt skönt att vår flight går på eftermiddagen så vi kan lämna av Lucy på förmiddagen och sedan ta oss till flygplatsen i lugn och ro, äta där och komma iväg förhoppningsvis utan gnälliga, trötta barn :) (jo jag vet, önsketänkande)

Kommer sakna vår trotsiga lilla valp, även fast det blir lite skönt att slippa torka kiss och få bitmärken över hela handen dagligen ;) Lucy ska få bo hos uppfödaren dessa 10 dar, så kommer inte gå någon nöd på henne.



Inga kommentarer: