tisdag, november 26, 2013

Virrpanna.nu

Oj en sådan dag. Mitt huvud har varit upp och ner från start och fortfarande kan jag inte riktigt hålla rätt på tankarna som snurrar... Trots detta har jag varit väldigt social och först varit hem till Ulrika och lekt på förmiddagen och sedan på eftermiddagen efter skolan så fick jag med mig inte bara Liam utan Kamila och hennes två pojkar hem. Liam ville inte gå hem och blev kvar på middag, han och Jamie hjälpte till och fixade smeten till pannkakorna. Var riktigt mysigt här på eftermiddagen även fast ljudvolymen inte direkt hjälpte mitt snurriga huvud :)
Har försökt få bloggat här hela kvällen och jag antar att det är ungefär vad virrpannan kunde få ihop idag ;)


Hann få upp julstjärnan idag

Och när Pelle kom hem så hade han med denna fina till mig!

Inga kommentarer: