fredag, november 08, 2013

Stolt

Jag är nöjd, jag fick städat lägenheten, plockat i ordning och sen fick jag gett mig ut på en joggingtur när Mollie sov middag (Pelle var hemma). Jodå jag joggade! Och jag kände nada i mitt knä :) Dock var jag rejält trött och helt röd i fejan, haha, men det är ju en bra sak. Jag orkade inte jogga hela tiden och hemvägen var det världens motvind så även om jag joggade så gick det inte snabbare än o gå :) Men jag är stolt! Jag kom ut, jag joggade, jag gjorde andra övningar och jag körde slut kroppen. Nästa gång hoppas jag att jag orkar jogga lite längre!
Sen hämtade jag och Mollie 3 glada pojkar i skolan och spenderade en trevlig timme i parken.
Sen har vi haft fredagsmys med middag och efterrätt. Nu spelar pojkarna datorspel, Mollie sover och jag hänger här :) Imorgon väntas roligheter, men mer om det imorgon.


Mollie bygger

Fina Alex

Mollan 

Galen Jamie hoppar från gungan

Liam flyger

Syskonen två

Alex fick en award i skolan idag, gissa om jag är stolt!

Inga kommentarer: