fredag, november 08, 2013

Juklappsplanering

Har läst en del blogginlägg om julklappar och sitter nu och går igenom vad jag har köpt i julklappar, Kan konstatera att alla små barn är färdiga men att dem vuxna står lottlösa... Tänkte köra budget julklappar till dem vuxna i år och köra på pyssel med barnen. Jag hoppas att alla förstår varför och inte tar illa upp. Och det kommer bli fina grejer oavsett :) I have big plans for this projekt!
Anyways, jag är glad att jag klarade av barnen i somras så att åtminstone dem får bra grejer! Och som om det inte var nog så fyller Pelle 30, min brorsdotter 3, Mollie 2 och vi ska på dop till minsta brorsdottern... Så många presenter blir det! Mycket pengar som ska ut när nästan inga kommer in, isnt that lovely... Men jag älskar jul, jag älskar att ge bort saker och jag önskar så att jag hade råd att göra presentkalendrar till alla 3 barnen som vi gjorde när grabbarna var yngre, men det får vänta till nästa år! Hur som ska jag göra det bästa möjliga för att ge bort sakerna med stolthet, även fast vi inte spenderat hundratals kronor på dem!

Nej nu ska jag lägga tid på dagens projekt, nämligen städning..


Inga kommentarer: