fredag, november 22, 2013

Handla och städa

Känner mig hyfsat duktig nu, spenderade morgonen på morrisons, jo för det regnade så blev inget lekande utan bara handlande. Fyllde en hel kundvagn och tack gode gud fick jag med mig Kamila som hjälp! Mollie tyckte inte det var nåt vidare och visade sin sämsta sida. Sedan städade jag ur bilen medan jag lastade ut alla matkassarna så vi nu har ordning där :) Sen upp, packa upp allt, fixa mat åt Mollan och ta hand om tvätten... La Mollan, åt lite och sedan full fart med o städa. Nu är här dammat, dammsuget och skurat och jag är helt slut. Startade fredagsmyset med Mollie som vaknade med lite tv och snacks :) Nu ser Mollie på film och jag hänger här innan det blir hämtning av pojkarna i skolan. Får se vad eftermiddagens projekt blir, om Liam kommer med hem kommer nog grabbarna röja men annars kanske det blir till att bygga pepparkakshuset jag hittade i affären :)
Kvällens middag blir kycklingburgare på kycklingfärsen som jag hittade på marknaden i La Linea, ska bli spännande och se hur det blir :)



Inga kommentarer: