söndag, november 10, 2013

Fathers day at the beach

Idag har vi firat fars dag på stranden, eller iaf den senare delen av dagen då Pelle sov till klockan ett eftersom han kom hem imorse... Vi var nämligen på överraskningsfest för Johan som fyllde 30 i början av veckan igår, så vissa fick gå hem med barnen medan andra fick vara ute och festa :) Men jag klagar inte, det var en jättekul fest så långt jag fick vara med och sedan var jag ändå så trött att jag var rätt glad över att få krypa upp i soffan och se på serier med tända ljus ist för att vara ute och fara :) Sen har vi Annika här, hon bor en bit bort i Spanien så för att kunna vara med på festen så bor hon hos oss i helgen. Så till lunch fixade Jamie och Annika pannkakor och sedan gick Annika för att träffa en vän och vi blev hemma tills Mollie sovit middag och Pelle vaknat till liv. Sen körde vi julfotografering på stranden så nu är julkortet fixat och massa lek såklart. Sedan slöt Annika upp och det blev en liten fika på Latinos on the beach innan hemgång.
Överlag en fin dag både igår och idag, här kommer några bilder från idag, utan spoilers inför jul i hope!


Sandlek

Sandängel...

Annika

Ett flygplan som landar

Alla tre hittade något intressant

Eastern beach med vy över Spanien

Hav

Hav

Jamie

Jag o Jamie

Fina Pelle

Lilla tomtenissan Mollie

God jul ;)

Inga kommentarer: