fredag, november 22, 2013

Rastlös.nu

Jag har en sån där dag, jag är uttråkad och hamnar här. Har två avsnitt kvar i serien jag följer men jag kan inte riktigt slappna av och se på dem för mitt knä värker. Det kliar i fingrarna och jag funderar allvarligt på att gå in och städa Pelles skrivbord. Samtidigt vill jag inte ställa till något för honom, om han har någon konstig ordning i kaoset där inne... vilket jag iofs inte tror på :)

Förresten bjöd jag med mig själv till Ikea imorgon, slutade med att jag kör dit för att vi ska få plats med oss och alla saker som ska inhandlas. Well jag ska inte köpa så mycket men det ska tydligen Anne och kanske Trine. Hur som helst ska det bli trevligt med lite egentid! Ikea är alltid roligt, och jag kanske blir lite bättre på danska innan dagen är slut ;) haha
Vilken tur jag tog mig tid och städade bilen idag, måste ha känt på mig det här :)

Ne, måste göra lite nytta innan itt värkande knä tar död på mig, vi hörs!

True story!


Inga kommentarer: