tisdag, november 19, 2013

Håller på att uppdatera min dator till Windows 8,1, jag vet inte om det är bra sak men den höll på och tjatade. Men Jesus vilken tid det tar!

Dagen idag slutade bra, fick besök av Kamila och hennes pojkar efter skolan och fem pojkar och en flicka roade sig kungligt här hemma. Och jag fick suttit och snackat en bra stund med Kamila vilket alltid är trevligt :)

Jag har funderat mycket idag, men som alltid har det flugit ur huvudet innan jag bloggar igen. Men det är många tankar kring framtiden... Hur ska det bli? Var ska vi bo? Kan man leva såhär, instängda på en liten landbit... Idag var det två timmars kö för gående ut ur Gib. Bilkön var lång den också och utan möjlighet till friheten i Spanien är inte Gib så åtråvärt... 
Så detta plus ekonomiskt har fått oss att fundera. Men jag vill egentligen inte lämna det vi har här...

Inga kommentarer: