lördag, november 23, 2013

Ikea

Oh my, en heldag med tjejerna är till ända och oj så trött jag vart när jag kom hem. Men med lite mat i magen och lite lugn och ro i soffan så är jag tillräckligt pepp för att ta hand om tvätten och se klart filmen jag påbörjat innan läggdax.

Hursom, dagen började för tidigt eftersom jag var tvungen att ta mig ut ur Gib innan köerna började bildas, fick hänga hemma hos Trine ett tag i deras morgonkaos innan vi åkte för att käka frukost och plocka upp Anne innan vi satte kurs mot Malaga. Blev ett stopp i Fuengirola för att handla i den skandinaviska matbutiken och sedan blev det Ikea! Lunch och sen påbörjades shoppingen, nå jag var väldigt sansad och kom ut ur butiken med en handfull saker varav alla var julgrejer förutom ett paket batterier, men dem andra plockade en del grejer. Blev dock en kasse mat i Ikeas matbutik för mig också innan vi fikade och drog hemåt. 30 mil i bilen, shopping och massa skitsnack kan man sammanfatta dagen. En bra dag, en dag då jag bara fått vara Nathalie, inte mamma! I like it!

Anyways, nu ska jag plocka ner tvätt o hänga ny tvätt innan jag och datorn bäddar ner oss i sängen!



Dessa fick åka med hem, plus några riktigt fina julgranskulor som jag hittade på Mercadona


Inga kommentarer: