onsdag, november 13, 2013

Vardagen fortgår

Oj var ett tag sen jag uppdatera nu, är nog mest pga att jag är busy med o se Ghost wisperer när jag väl har tid vid datorn ;) Men måndag, tisdag och onsdag har gått ut på att umgås med folk. I måndags var jag barnvakt för lilla Alfie under dagen och så umgicks med Annika, gjorde ärenden på stan och bakade cupcakes. Igår tisdag hängde vi med Trine och Leo och idag har jag och Mollie varit i Spanien och handlat på deras stora matmarknad i La Linea (så nu har vi kött för ett tag framöver) och hängt med Trine. Hon bjöd på lunch hemma hos dem och sedan gick vi hem till oss där det blev fika. Det är ett hårt liv...
Efter att pojkarna var hämtade och Trine hade gått till jobbet så har jag roat mig med tvätt, städa kök och skrubba barnvagnen ren. Barnvagnen såg förjävlig ut och jag har funderingar på att sälja den så jag rengjorde den i badkaret med diskborsten :) Den skummar fortfarande lite men är betydligt renare. Tills den har torkat ska jag provköra vår andra vagn och se om jag kan nöja mig med den som heltidsvagn framöver, vi får se... Hur som helst får försäljningen vänta till efter jul då jag har delar till vagnen i Stockholm haha...

Imorgon har jag inget stort inplanerat så blir nog tvätta och städa som alltid, ska även göra en gryta som får sättas på plattan i god tid så att det inte blir som det brukar bli, middag klockan åtta när jag lagar gryta lol. Jäjä we will see :)


Mollie var helt fascinerad av hela väggar fulla av bilder :)

Testar Trines hatt

Inga kommentarer: