måndag, augusti 01, 2011

På planet

Ja inte var dag man sitter på ett flygplan online o skriver blogg :) Lite cool är det men inte särskilt förvånande då hela it världen springer fram så mkt att man inte ens vågar reflektera över vart det ska ta vägen näst.
Pelle o barnen körde mig till flygplatsen i Brendans bensinslukande bil. O sen hamnade jag i kön till vad som måste ha varit världshistoriens långsammaste bagageincheckning någonsin! Hon måste varit ny för annars är det bara tragiskt... Well hann iaf köpa en macka o godis innan boarding o gå på toa men inget mer.
Somnade sen innan planet lyft och sov första timmen :) nu är det mindre än 2h kvar o jag funderar på o sova lite till. Synd bra det är så obekvämt o sova här...
När vi landat kommer mamma o hämtar mig o vi kör till vår lgh i std så jag kan betala räkningar o greja lite innan vi plockar upp Maribel för o åka till Skåpesund för grillning! Ska bli mysigt!

Inga kommentarer: