måndag, augusti 15, 2011

Bitter

Det verkar som att jag kommer få åka till Sverige själv med barnen. Pelles företag som verkade så stabilt o brqa från början känns inte särskilt stabilt längre och eftersom ledningen ändrar förutsättningarna hela tiden så sitter svenska teamet i skiten. Ledningen tar inget ansvar även fast det är dem som nyanställt som tokar, sen insett att det inte gått, tvingat Pelle o sparka 2 pers o nu verkar resterande sitta illa till också. Så dem ställer in alla semstrar o ger svenska teamet 2 veckor o visa att dem kan göra det som krävs... Så både Pelle o Johan som hade semester inplanerat verkar få ställa in allt o jobba stenhårt ist. Vilket ställer till endel för oss men det är det ju ingen som bryr sig om. Jag kommer få flyga med 2 barn ensam med ett flyg som går kl 6 på morgonen. Vilket innebär att vi lämnar Gib kl 3 inatt vilket innebär att jag inte kommer få sova, ha noll tålamod och sen ingen som hämtar mig på flygplatsen... Jag kommer troligen gråta av trötthet när vi kommer fram och då är det iaf mitt på dan så jag måste underhålla barnen... Vet inte ens vart i sthlm jag ska ta mig, men med 2 väskor o en dubbelvagn så kommer det iaf bli ett helvete... Jag vill faktiskt inte ens åka längre. Måste dock åka då jag har massa läkartider i gbg, men vad ska jag göra i sthlm när alla jobbar? Tror jag tar ett tidigare tåg till västkusten. Alla i sthlm träffar jag ändå veckan efter då dem kommer till gib.
Är bara bitter över hela situationen. Men ska bli trevligt o fira min födelsedag med min familj iaf, umgås med mamma o Lasse och sen midddag hos pappa. Och på fredag blir det tjejträff, fast jag kommer ju ha barnen hemma... Och lägenheten i Stenungsund får mig o må illa bara av tanken... Lukten där framkallar spyor till och med när jag bara har den i huvudet... Men behöver dit o packa ihop oss, om vi ska kunna sälja...
BITTER

Inga kommentarer: