onsdag, augusti 24, 2011

Idag har vi hunnit med o hämta ut vår hyrbil, gå på marknaden i den värsta värmen (inte genomtänkt), äta lunch, gå på möte hos BM, fixa middag, leka endel, natta grabbarna och få besök från sverige.
På marknaden hittade jag mig ett par nya solglasögon vilket var välbehövligt :) Vi var där med Kim så fick umgåtts endel med henne också. Hon passade barnen när jag var hos BM o både barnpassning o bm-besöket gick fint. Var som en vanlig inskrivning hos BM typ där jag var tvungen o dra min medicinska bakgrund på engelska (inte lätt), fixa urinprov, känna o lyssna på bebis o lämna blodprov. Jorå jag klarade blodprovet utan problem. Skulle vilja skryta o säga att jag har min fobi under kontroll :) Jag har lärt mig o hantera den!! BM skulle fixa UL så snart som möjligt för o kolla så bebisen har 2 händer också vilket är bra. Dem hade även en svensk läkare där fantastiskt nog i lilla Gib så hon skulle försöka fixa en tid åt mig hos henne så jag lättare kunde förklara mitt hjärtfel osv. Fast googlade nu o hittade rätt namn på det hjärtfel jag föddes med, på engelska!
Well på det stora hela gick det bra hos BM o jag känner att jag är i goda händer.
Efter det gick jag hem o fixade middag, spelade lite wii o sen la vi killarna. För ett par timmar sen kom Pelles föräldrar hit. Kim som lånat vår hyrbil kom förbi så fick hänga med henne o parkera den o när jag kom tillbaka blev jag informerad om att vi ska till stranden imorgon. Inte vad jag riktigt känner för men är väl bara o ställa in sig i ledet o göra som andra vill en stund. Men visst känner mig lite överkörd... Men dem e bara här en vecka så vem vet, kanske blir smalare på kuppen, om jag fortsätter bli överkörd menar jag ;) Jag ska köra morfar Bengt dit i bil och jag gissar att han o jag palla ungefär lika mycket sol så det ska nog lösa sig :)
Nu väntar älsklingen på mig i sängen, dock spelar han spel i mobilen så vet inte om det är så brått... men bäst o gå ändå! Vi ses :)

Inga kommentarer: