söndag, augusti 07, 2011

Cirkus




Tittar på mina pojkar och känner hur kärleken strömmar igenom mig, Jamie som gör halsband med sina pärlor och Alex som tillverkat nån slags mc i vår soffa med hjälp av en pall. Rakt över ansiktet har han ett halsband som storebror gjort åt honom som hjälm och väskan bredvid honom är packad för han ska ut och resa :) Så underbart söta!!
Pelle har Håkan här o dem sitter och spelar något på datorn ihop, vet inte vad, dem är inte riktigt lika söta ;) Men det är ett skönt sätt o spendera eftermiddagen o kvällen på efter en dag på cirkus!
Ja för igår när vi gick över till La Linea för o hälsa på Kim så fick vi se Cirkusen och kollade upp tiderna. Det gick en föreställning idag klockan 12 så den fick det bli :)
Dem hade 4 tigrar varav 2 var stora och 2 små, skulle gissa på 2 honor och 2 hanar. Den ena hanen var en vit tiger och hur fin som helst! Alla var givetvis fina men det är nåt speciellt med vita :)
Sen hade dem en Elefant men jag tänker för mycket på filmen Water for Elephants och tycker lite synd om elefanten :P
Sen var det akrobater, jonglörer, Kameler, lamor, häst, clowner, trollkarl och fantastiskt duktiga scenbyggare! Sjukt varmt inne i tältet och ALex somnade i min famn i slutet helt utmattad. Stackarn lider jättemycket av värmen, medan Jamie är relativt oberörd.

I övrigt har helgen varit fylld av umgänge med vänner. Pelle o jag såg film igår kväll och bara mös, det var skönt för här händer då alltid något annars...

Imorgon är det 2 år sen jag och Pelle gifte oss. Tänk vad tiden går!
Det firar vi med barnvakt och tjaaa jag vet inte vad vi ska hitta på. VI får se vad vi känner för imorgon :) Middag skulle jag gissa på iaf :)

Inga kommentarer: