torsdag, augusti 11, 2011

Påbörjade diskrensning på datorn igår för att få en piggare dator. Det skulle ta lång tid så jag gick o la mig, nu när jag kom till datorn så hade den startat om pga uppdateringar som behövde uppdateras... SÅ nu vet jag inte om diskrensningen hann klart... Datorn är piggare, men det kan ju beror på omstarten också... Jag antar jag får gå in o göra om det o se, går den snabbt så är det ju redan fixat, men vill jag ju inte kolla nu för om den inte hunnit klart så blir ju datorn busy busy o jag kan inte snacka skit med Sandra ;)
Sen så hade jag tänkt köra diskdefragmering eller vad det heter ikväll, kanske datron blir som ny ;)
Avinstallerade en massa program vi aldrig använder också.
Om ni undrar så försöker jag vara ekonomisk o försöka pigga upp denna datorn så vi inte måste köpa en ny till mig. Även fast det vore trevligt med en ny dator så kan jag tänka mig det till jul ist eller nåt då vi kanske blivit av med lgh i sverige o har lite bättre med cash :)

Idag kommer Kim hit o vi hade tänkt baka, främst bröd men troligen också kanelbullar :) Ska bli gott med lite "svenskt" bröd och mmmm kanelbullar!!! när dem gör kanelbullar här så är det smördeg ist för vanlig bulle så blir som wienerbröd med kanel...

Inga kommentarer: