fredag, augusti 26, 2011

Its a girl



Nu har även Ola och Madde anlänt, dem kom igår, trevligt värre men 9 pers är många olika viljor...
Well vi andra var på stranden större delen av dagen igår även fast jag o Bengt åkte lite tidigare än dem andra. Jag behövde ordna med parkeringsplatser och grejer.
Sen ankom dem o de blev Charlies för middag.

Sen fick jag en tid till UL idag för o kolla så alla delar var på plats på bebisen då dem inte kunde hitta bägge händerna. Så jag o Pelle var där i förmiddags och hon hittade bägge händerna, så nu har vi sett alla delar!! Känns skönt att allt ser bra ut. Sen frågade jag lite försynt om dem kollade kön här och jodå det kunde hon. Hon kollade igenom bebisen och kom sedan till könet och innan hon sa nåt så tänkte jag att det där är en flicka och jodå, Its a girl! SÅ det syntes tydligt men ändå har jag svårt o begripa... Men efter 2 pojkar o Pelles starka övertygelse om att han inte kan få flickor så blir det lite obegripligt. Men ack så roligt :) Testa nåt nytt liksom :P
Så får väl bli o shoppa lite nya bebiskläder snart, nu när man vet vilka färger o så :)



Annars idag så har det varit poolhäng, ja Pelle har ju jobbat men övriga familjen har varit vid poolen. Kom hem för nån timma sen o duschade. Nu inväntar vi Pelle o att alla ska göra sig klara så vi kan åka över till La Linea o käka på Wok. Lite asiatiskt o nam nam ;)

Inga kommentarer: