torsdag, augusti 18, 2011

Dags för en liten uppdatering kanske. Vi är i Sverige nu, spenderat 2 dagar i sthlm och idag blev det tåget till västkusten.
Resan hit gick bra men det är jävligt att åka den tiden. Vi hann sova ca 2h innan vi blev hämtade o sen sov visserligen jag större delen av flygresan men det är så sjukt obekvämt. Alex som satt bredvid mig sov hela vägen så det var inget problem. Men sen blev det flygbuss, tunnelbana o spårvagn innan vi kom fram till vår bil som befann sig vid Mannes cykelbutik.
Vi körde ut till Ingarö där farmor Anna väntade, både jag o Pelle däckade på sängen medan Anna lekte med barnen. Sen kom Johan hem o det blev en båttur :) Sen middag o Ola o Madde dök upp, trevligt!
Igår Onsdag såblev det lunch hos Pelles farmor där även Pelles morfar dök upp, det var trevligt o träffa dem en vända. Sen åkte vi in till stan o träffade Hong, Lämnade in Pelles mobil på lagning och fikade. Men sen slutade det med att Hong följde med ut på Ingarö o åt lite o umgicks. Medan Pelle körde Hong till bussen så däckade jag i sängen :P
Sen idag då, vi hann gå upp, packa ihop oss o sen åka in till centralen där vi väntade en halvtimma innan tåget kom. x2000 turen gick bra men tåget blev givetvis försenat med ca 45 min... Alltså SJ lyckas då alltid... Dock hamnade jag baklänges en bit på vägen då Alex ville vila, så jag bytte med Jamie. Detta i samband med trötthet o hunger resulterade i illamående. Höll på o spy när vi gick av tåget men lyckades samla mig. Blev mat på Bk o sen tåg mot sundet, såklart blev även det sent men till slut kom vi fram. Jamie hade ett sammanbrott på det tåget så jag var på bristningsgränsen när vi kom till bokhandeln o bilen. Pratade med mamma o jag fick komma ut till dem så kvällen har vi spenderat på skåpesund o nu sover jag o grabbarna i lillastugan inatt :)
Imorgon kl 9 ska vi vara på NÄL o ögon för Jamie så jag ska stänga ner o sova en sväng.