måndag, februari 28, 2011

Packar




Jag är tacksam över att jag tackade nej till jobb idag, har packat och grejat under hela dagen och är nog fortfarande inte helt klar. Nya saker poppar upp i skallen hela tiden som vore bra o ta med. Hade nog glömt hälften om jag åkt o jobbat... Visst kan man packa i all hast, men då hade jag behövt börja tänka någon dag tidigare o skrivit ner :) Och det hade jag ju inte gjort.
Nu är iaf det mesta packat och det känns som jag fått med det jag vill ha med. Men allt kan man ju inte packa ner förrän imorgon bitti, som necessären.
Sju åker vi härifrån imorgon bitti, lämnar av Nalle hos mamma och åker sedan vidare till landvetter för o ta första flyget till London där vi byter plan o flyger vidare till Malaga i Spanien där vi blir uppmötta med bil :) Sen vidare till Gibraltar!

Gibraltar

Ska som sagt bli gott att komma iväg en sväng. Fick låna vagn av snälla Jeanette så den biten löste sig :)
Onsdag kommer Pelle vara på intervju o test hela eftermiddagen o kvällen men i övrigt har vi tid att bara se oss om och hitta på roliga saker :) Sen flyger vi hem Lördagkväll så vi lämnar inte lägenheten förrän på eftermiddagen. Ska bli så skönt!

Inga kommentarer: