onsdag, februari 16, 2011

Trött på min kropp är jag. Feber, snuva o hosta. Plus värk i höfter/bäcken precis som foglossning. Inom några år kommer det inte finnas en kroppsdel som inte gör ont och så kommer jag själv behöva assistent eller hemtjänst... Blää!
Men tur i oturen att jag inte har något jobb uppbokat förrän på måndag igen! Då kanske jag är människa igen.
Även Alex är sjuk så vi kan sitta här o tycka synd om oss själva imorgon, stackars Jamie kommer nog bli rätt uttråkad...
Hade tänkt åka till badhuset med killarna men det rann ju ut i sanden nu... Men vi kanske kan hitta på något skoj i helgen om vi blivit friska.

Hemtjänsten verkar iaf vara helt okej som jobb, alla äldre är inte så skoj förstås men det kan jag förstå. Kan inte vara kul för dem som bara är sängliggande o se nån anledning till o vara glada...
Men jag kan leva med det jobbet tills jag hittar ett som jag verkligen vill jobba med. Tänker höra mig för på lunchrestauranger, storkök o caféer om det finns någon som vill ha lite extra personal. För det är ändå mat jag vill jobba med!

Nä nu är det dax för mig att gå o försöka sova bort min otäcka feber medan värktabletten är lite verksam i min kropp!

Inga kommentarer: