måndag, februari 21, 2011

Bra måndag

Okej nu längtar jag efter sommaren, det gröna och varma ist för detta vita isiga... :) Därav den nya bloggdesignen.

Min dag har varit bra, jag har fått städat av huset och sedan jobbat kvällen. Börjar komma in i det här med att jobba och har inte alls lika dåligt samvete över att jag inte spenderar tiden med barnen längre :) Sen så har tiden gått fort på jobbet idag, tror det delvis beror på att jag lagat mycket mat :) Levergryta luktar förvisso vidrigt men det är kul o laga mat! Har väl även kännt mig på gott humör och även andra sysslor har känts helt okej o göra :)
Jag hoppas morgondagen blir lika bra :)

Knähelvetet värker fortfarande... Är himla trött på det!
Men förr eller senare får jag väl fixat det antar jag. Orkar inte ens gnälla mer över det.

Är inte på blogghumör just nu, eller har inget direkt o skriva om...

Inga kommentarer: