onsdag, februari 09, 2011

Tänd ett ljus


Flera ljus som behöver tändas i Februari månad.
Den 4e februari tände jag ett ljus för min storebror Johan som inte finns hos oss.
Idag tänder jag ett ljus för Enar, han som alltid varit min morfar i alla meningar förutom genetiskt. Han skulle ha fyllt år idag, 82år. Han finns alltid i mitt hjärta!
Även igår tände jag ljus fast inte i sorg utan i tacksamhet för igår var det 5 år sen min mamma opererades för bröstcancer och tog sig tack vara det igenom det helvetet och finns tack o lov kvar här hos oss idag!
Sen så är det bara några dar kvar till årsdagen av min andra hjärtoperation. 2 dagar kvar och även då kommer ett ljus tändas i tacksamhet över att jag finns kvar här hos er alla. Mina älskade barn, min man, min familj och mina fina vänner!
Jag älskar er, tack för att ni finns!

Inga kommentarer: