torsdag, februari 17, 2011

Fortfarande sjuk fast bättre nu ikväll, trött som ett as men efter en dusch känner jag mig lite mer mänsklig :) Nyser o hostar på kapp med Alex. Men jag lever ;)
Vill gärna greja, packa o feja men jag har inte energin till det. Men borde packa ner det mesta innan vi får radhuset, för då får vi lägga rätt mkt tid på o tapetsera o måla.
Pelle o jag har nått en kompromiss vad det gäller Gibraltar, jag ska följa med dit om 2 veckor då han ska på sin andra intervju och kolla in landet. Men förhoppningarna är att han ska kunna jobba delvis hemifrån för jag är inte det minsta sugen på o flytta dit. Jag har satt ner min fot på den biten, någon gång får allt detta lugna ner sig. Men jag har lovat o ge det en chans... Fast jag kommer fortsätta packa o utgå från att vi ska till Stenungsund, för det är det JAG vill.

Händer inte så mkt annat i mitt liv just nu som ni kanske förstår...

Inga kommentarer: