tisdag, februari 09, 2016

Pancake day

Idag har jag haft en mysig dag med mina tjejer. Vi var till veterinären imorse vilket resulterade i en vecka till med antibiotika, fast allt såg bättre ut så inget återbesök är inbokat utan sen bör det vara bra. Återkommer problemet får vi göra en allergiutredning så jag håller tummarna för att allt blir bra nu.
Sen åkte jag och Mollan och handlade, det var mysigt att gå i affären och småprata med Mollan och plocka det vi behövde. Ingen stress och inget gnäll - me like!
Sen redde jag ut lite saker för jobbet och mailade in, kanske att jag kan få börja jobba nästa vecka med lite tur...

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos Nadine med barn för playdate, efter att killarna var hämtade förstås. Det var trevligt som alltid! Och på vägen hem så åkte vi runt en affär och hämtade ut ett paket och eftersom klockan var mycket och jag lovat barnen pannkakor då det är pancake day här så gick vi in och köpte färdiga pannkakor som var i amerikansk stil också. Faktiskt väldigt goda för att vara helfabrikat!

Och paketet vi hämtade innehöll nya skolkläder, beställde på vinst och förlust då det var så billigt, trodde aldrig kvalitén skulle vara något att ha men det var riktigt bra grejer! Grabbarna var nöjda de också så imorgon får dem provköra kläderna i skolan :)

Ute i solen med mina tjejer

Inga kommentarer: