onsdag, februari 17, 2016

Längtar ihjäl mig!

Idag längtar jag ihjäl mig efter barnen!!! Det sägs att tredje dagen vid en avvänjning är värst och det är ju tredje dagen helt utan barnen så är kanske därför... De dagliga rapporterna gör dock att jag är övertygad om att barnen har det toppen med skidåkning, skridskoåkning och andra kul aktiviteter :)

Bild skickad från svärmor från idag när dem åkte skridskor

Här hos oss händer annars inte så mycket värt o blogga om förutom att jag började jobba idag, bara ett par timmar men det gick bra. Kommer jobba alla dagar framöver typ men bara korta skift, hoppas det blir ändring på det i framtiden för annars är det inte värt att jobba så långt hemifrån. Men själva jobbet verkar bra så här långt, även fast kvinnan jag var hos idag påminde mycket om det jobb som vi gjorde i hemtjänsten i Sverige.
Annars så rullar det på med hundpromenader och pyssel här hemma, sydde lite igår och idag var jag och hälsade på hos Thomi en vända efter jobbet.

Inga kommentarer: