fredag, februari 05, 2016

matförgiftning?

Idag vaknade Alex med feber så han är hemma med mig idag, vi fick lösa transporten till skola på annat sätt än promenad idag. Lite typiskt att Alex skulle bli sjuk just idag när hans projekt skulle vara inne och vi kämpat så hårt, men det får bli till att lämna in det på måndag ist. Jag tror förresten att både jag och Alex blev matförgiftade av soppan vi åt igår, för vi har båda haft ont i magen, diarre och Alex feber då. Mitt magonda har precis börjat gå över så jag hoppas vi är klara med den här matförgiftningen. Alex feber verkar inte ha kommit tillbaka sen han fick ipren imorse heller.

Nu har vi hämtat Mollie och ska strax hämta Jamie och sedan tar vi kväll. Well jag får kanske fixa lite middag och sedan blir Jamie hämtad av en kompis pappa för sleepover men jag vill inte gå ut mer, utan vila och ta det lugnt. Ska bli skönt med helg! Och på Söndag får vi träffa Pelle igen vilket ska bli en skön omväxling.


klättra i träd är kul

Inga kommentarer: