fredag, februari 12, 2016

Muffins-semlor

Livet tuffar på, skulle ha åkt till jobbet och fixat papper idag men det blev ändrat tills på måndag så jag har grejat här hemma och sen åkte jag till Pelles jobb och åt lunch med honom. Mollan har ju dagis idag, men bara till kl 13 så fick åka rakt från lunchen och hämta henne. Sen gick jag och Mollan och köpte nya skor till henne, blåa med minions på skulle det bestämt vara så det fick det ju såklart bli. Lite ironiskt är det att Mollie gärna vill ha lite mer pojkaktiga grejer medan Alex i den åldern bara skulle ha lila och Hello Kitty :) Men mig spelar det inte så stor roll, dem får tycka om precis vad dem vill!

Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma efter att grabbarna hämtats från skolan. Jag bakade muffins-semlor och fixade taco till middag, sen har vi myst.


Ny skor

Muffins-semlor till efterrätt, alltså improviserade muffins med kardemumma i och grädde på mitten.

Inga kommentarer: