lördag, februari 06, 2016

Kanellängder

Idag kom vaxduken jag hade beställt på Amazon och jag är himla nöjd! Vaxdukar är inte vackra men fyller en bra funktion och med barn som spiller hela tiden så känns det som en bra idé. Och denna var väl inte så tokig?


Sen så har jag fått hem Jamie-grabben från en lyckad sleepover och fotbollsträning. Han va såklart jättetrött så jag fick mig lite kvalitetstid i soffan med min stora kille!


Eftermiddagen har jag spenderat med att baka Kanellängder och kanelbullar. Det var enklare än jag trodde att göra längder och det kommer nog bli fler sådana i framtiden. 


Kvällen har spenderats med mannen min som kom hem lagom till middagen och har jobbat klart för den här helgen! 

Imorgon åker jag på fotbollsmatch med Jamie och efter det hämtas vår nya bil!

Inga kommentarer: