lördag, februari 27, 2016

Hej

 Hjälp vad livet rullar på i 150 just nu. Jag jobbar och igår blev det övertid, sen skriver jag artiklar in emellan samtidigt som jag försöker ta hand om barn och hus. Det blir lite stressig in emellan MEN jag gillar det, äntligen känns det som mitt liv har mer syfte än att bara vara mamma!
 Sitter just nu och väntar på att tiden ska gå då jag var lite tidig till jobbet, det är så himla olika med trafiken. Ska jobba nästa två timmar nu och gör samma skift imorgon kväll, ska man jobba helger så är detta ändå rätt okej. 

Idag har jag skrivit lite på morgonen och grejat hemma. Vid lunch tog jag med mig Jamie på stan för egentid. Vi åt lunch och sen gick vi till en spelhall, där det finns spelmaskiner, bowling, laserdoom osv. Vi spelade massa arkadspel innan vi gick till ett café och fikade lite. Vi skulle egentligen gå tillbaka och spela bowling men jag var inte så sugen och klockan va rätt mkt så vi gick o köpte lite godis och så fick Jamie välja en bok i bokaffären. Vi hade en väldigt mysig eftermiddag ihop :)




Postat när jag kom hem från jobbet. 

Inga kommentarer: