onsdag, februari 10, 2016

6år sen

Mollie och jag är på lekgrupp, något hon älskar men något som jag tycker är dödstråkigt. Jag är inte bra på att småprata och än har jag inte hittat någon mamma jag direkt klickar med så därför sätter jag mig i ett hörn och kikar på Mollie när hon leker, eller surfar på mobilen. 

Något som slog mig nu när jag satt här är att det idag är 6 år sen jag blev inlagd inför min hjärtoperation och imorgon är det alltså 6 år sen jag opererades. Fasen vad tiden går! Läskigt är det också att klaffen nu uppnått typ halva sin livslängd och att jag om 6 år igen kanske behöver en ny klaff, om jag inte har otur och det blir tidigare... Usch!

I övrigt idag inga stora planer, städa, tvätta osv... Veckan ser också rätt blank ut även fast jag tror jag behöver till Maidenhead nån dag och skriva på mer papper... 
I helgen kommer barnens farmor för att ta med dem till Sverige, ska bli både skönt och jobbigt. Hur ska jag klara en hel vecka utan dem?!?! Kommer sakna ihjäl mig!! Men samtidigt så ska det bli skönt med lite barnfritt, semester på hemmaplan liksom. 



Inga kommentarer: