måndag, februari 22, 2016

Hej på er!

Dagen idag har varit lång och bitvis spännande men framförallt så har den varit så himla bra för att jag fått vara med mina barn. Jag har fått en nytändnig, det var så himla nyttigt att få längta! Nu är det roligt att spela spel, leka och läsa med dem igen. Det är ljuvligt att sitta och prata alldeles för länge vid nattning och dessa kramar, dem är helt fantastiska!!

Roade mig med att ta lite bilder på killarna mellan att jag hämtade dem från skolan och fram tills dess att Mollan skulle hämtas (hon får mat på dagis vid 16 så det är bättre att komma efter 16:30). Fick några riktigt fina bilder, ni får lite smakprov här, men mer kommer senare när jag orkat redigera fler. Alla i vår familj var helt utmattade ikväll, det var lite spännande med nya rutiner här imorse som satte dagen i svängning, men mer om det imorgon. Nu ska jag krypa i säng.







Inga kommentarer: