söndag, februari 14, 2016

Mot Gatwick och sen havet

Engelska landsbygden är häftig, så grön och pampig med stora hus med torn och snickarglädje. Det är inga söta små torp med röda lador här inte utan små privata slott i gult tegel med alléer och stora grusplaner. En dag skulle jag gärna bo i något av alla dessa fantastiska hus!

Just nu sitter jag på tåget till Gatwick flygplats för att säga hejdå till barnen som åker till Sverige med farmor.  Jag fick inte plats i bilen så därför blev det tåget. Pelle och jag tänkte åka vidare ner till havet efter avlämning, annars hade jag nog sagt hejdå hemma. Kommer bli tufft att säga hejdå till barnen även fast jag vet att dem kommer ha superroligt med alla aktiviteter som farmor och farfar planerat :) men jag kommer sakna dem, deras kramar, allt ljud, till och med röran och bråken! Det är kärlek det. :)

Inga kommentarer: