söndag, februari 07, 2016

Nämnde jag att Pelle kom hem med blommor igår, jo det gjorde han! Och detta bara för att jag hade orkat dra hela lasset när han jobbade, Ibland kan han!

Pratade förresten med rätt person ang min knäoperation i fredags och då man bara kan pausa sin plats i kön i 12 veckor så rekommenderade han mig att gå ur kön nu och gå till min GP (doktor på VC) och återinsätta mig i kön ett par månader innan jag vill ha operationen. På det viset kan jag få min operation i sommar. Perfekt!

Och idag ville facebook att jag skulle publicera bilden under som ett minne, men känner mig lite tjatig där så får bli en liten minnesstund här ist. Tänk så små dem va, och då tyckte jag att dem va så stora... Sötnosarna!


För exakt fyra år sen då Jamie var 5år, Alex 3år och Mollie bara 1 månad...

Inga kommentarer: