tisdag, januari 06, 2015

Tjejresa!

Förresten så talade jag med min mamma idag, vi har bestämt sen vi va i London att vi kör en tjejresa vartannat år, bara hon och jag. År 2015 är det alltså dags igen! Vi talade om Milano redan i London så jag kollade lite på det förut, men det går inga direkt flyg för mamma så blev lite krångligt, så vi kollade på Rom, Paris, Berlin, Amsterdam, Wien, Nice, Lissabon, Aten och kanske fler ställen men antingen var det för dyrt, eller så gick våra plan inte till samma flygplatser, eller inga direktflyg, eller en hade flyg på morgonen och den andra på kvällen osv. Det är rätt mycket pussel med att resa från olika utgångspunkter har vi märkt. Så nu tar vi en paus och funderar lite, kvar på vår lista står nog ändå Milano, Paris, Rom och Berlin, men vi är inte helt övertygade om något av ställena just pga flyg o priser osv då. Någon som har något bra förslag? Mina krav är att det inte ska vara i Sverige, Norge, Danmark eller Spanien. Nån gång blir det New York, men då behöver jag börja spara tidigare haha ;) Så i Europa, gärna med direktflyg från både Malaga och Göteborg, inte för snuskigt dyrt och så något trevligt att se och göra! Inte så höga krav väl?!

Vart det än blir så ser jag fram emot det, vi hade det så himla bra i London 2013!


London baby 2013

Mami o jag i London 2013

Inga kommentarer: