lördag, januari 10, 2015

Fredag, lördag och lite Söndag

Fredagen var fin, det blev inget mer med den där racer bajsen så jag ungarna hade bara en mysig dag med pussel, film och lek/grejande!

Idag har jag haft lite egentid med Jamie, vi gick en långpromenad med Lucy och övade massor, han är den enda av barnen som är intresserade av att göra något med Lucy. 
Jag hann även lära Jamie o spela svälta räv när vi kom in, vilket var kul! Han börjar bli stor nog för sådana saker, och faktiskt fatta vad han gör :)

Sen så har vi storhandlat idag, tror aldrig vi handlat enbart mat för en så stor summa förut här i Spanien. Men nu är kylskåp, frys och alla skåp fulla till bristningsgränsen, vilket känns barnsligt tillfredställande. Även andra småsaker som legat o väntat på att bli gjort har blivit gjort idag så jag känner mig otroligt nöjd ikväll. Så små saker som kan göra så mycket, fabulous! 

Imorgon blir det minikalas för Mollie med familjen B, faktiskt det enda kalas Mollie får i år. Hon bryr sig ändå inte och vi har helt enkelt inte råd att anordna något större. Vi måste spara så vi kan ge Jamie det istället, han är i en sådan ålder att det betyder mycket så det känns viktigare!



Inga kommentarer: