söndag, januari 04, 2015

Skön Söndag!

Vår Söndag har varit bra, vi har varit produktiva och fått familjetid, Julen åkte ut och tvätt och balkongen har fått sig en genomgång, till och med rabatterna, något som vi inte skött sen typ September... Det känns alltid bra att ta tag i saker som legat och gnagt tycker jag :)

Sen hade vi en härlig promenad när barnen cyklade, hunden sprang och vi njöt. Alla var glada och nöjda och jag njöt lite extra av att se barnen röra på sig och vara lyckliga utomhus, det har blivit betydligt mindre av den varan på lovet än jag hade tänkt mig då jag blev sjuk. Barnen har inte klagat utan ist lekt väldigt nöjt med sina leksaker, men jag är av åsikten att barn behöver ut i friska luften också så det har gnagt mitt samvete lite. Men ja, det var gott att få ut dem i friska luften och roligt att se alla tre använda sina cyklar!

Imorgon blir det mer frisk luft då vi ska möta Louise och hennes son Victor (som går i Alex skola) och deras hund Foxie på strandpromenaden i San Pedro. Blir en utmaning med en galen hund och tre barn, men ska bli väldigt trevligt!

Jamie tappade sin femte tand idag!


Inga kommentarer: