fredag, januari 02, 2015

Sick n tired

Gosh här sitter jag, med en tennisboll i halsen. Allt det andra håller på att gå bort, ja förutom att jag hostar så jag kräks på kvällarna... Men detta halsonda som gör att jag tappar apptiten, som inte avhjälps av halstabletter eller min spray som bedövar driver mig till vansinne... Jag hade igår bestämt att jag skulle åka till doktorn idag. Men jag vill inte köra till Gib och jag vill inte gå till en spansk doktor jag inte kan prata med och dem privata alternativen som pratar engelska vart väldigt dyra så det rann ut i sanden. Jag är ju inte döende men det är inte jättekul att gå runt med denna tennisboll i halsen... Och nu är det helg, vc i Gib är stängt och jag vägrar besöka akuten för detta. Så jag antar att jag får vänta till på måndag... Kanske går det över av sig självt?


Inga kommentarer: