torsdag, januari 22, 2015

Sjukling

Redan igår kväll klagade Alex på ont i örat, imorse vägrade han gå upp så jag drog upp honom ur vår säng där han sovit och då vandrade han bara rakt in i sin egen säng och kröp ner under täcket igen. Han klagade på ont i huvudet och var bara hängig, så han fick stanna hemma. Nu ligger han under två filtar och fryser framför en film, så känns som rätt beslut!

I övrigt idag har vi haft Maria här på en kaffe och information inför helgen då hon ska passa Lucy. Det var trevligt som alltid.

Ikväll ska jag iväg till La Cañada med Camilla och leta efter presenter till Jamie. Vet ungefär vad jag är ute efter så bör gå rätt smärtfritt. Men jag gillar verkligen inte la Cañada, det är nåt med det köpcentrat som gör mig helt slut redan innan jag gått in i första butiken. Men det är öppet till kl22 så det får gå ändå, måste ju köpa presenter. Är bara några dagar kvar och imorgon lär jag behöva packa och greja och på Lördag kör vi till Sierra Nevada och då är Jamie dessutom med och på Söndag smäller det, då har vi en åttaåring! So tonight it is!


Brother and sister


Alexander, trött och hängig

Mollan spexar lite


1 kommentar:

Gabriella sa...

Jag ser att du bytt bilderna på barnen på sidan av din blogg:)fina bilder.