onsdag, januari 21, 2015

Poff!

Det blev lite som att jag spräckte min bubbla igår, jag skrev om delar av det som händer, jag berättade lite mer för viktiga personer i mitt liv och P o jag diskuterade framtiden. Det känns bättre idag, det var lite som terapi igår och idag kom kreativiteten krypande i mig igen! Jag plockade fram kameran igen, den har varit liggande i sitt hörn sen 26/12,delvis pga att jag inte hittade batteriladdaren men till största delen pga brist på inspiration. Jag fick även inspo i köket och svängde ihop en smaskig lunch bara genom att kasta in olika saker, och Det var det länge sen jag hade kreativiteten till kan jag säga. Jo jag märker att jag sakta kommit till liv idag, vågat mig på att starta datorn igen, kollat mailen och ni vet,börjat andas igen. Det känns bra,som att jag nått vändpunkten!

Detta innebär antagligen mer liv här igen, jag kan skriva här utan att känna mig hycklande för att jag inte berättar allt. Tur jag inte är en offentlig bloggerska hehe ;)






Inga kommentarer: