måndag, januari 05, 2015

Socialträning

Ja så vi har varit till San Pedro strandpromenad idag och träffat Louise, Victor och Foxie. Det var väldigt trevligt! Victor som är 9 lekte på bra med min killar fastän han är äldre (skiljer 1½år mellan V och J) och jag och Louis babblade bort tiden. Hundarna hade kul en stund men sen tröttnade Foxie på Lucy som vill leka hela tiden :) Det var otroligt bra socialträning för Lucy att vara med, dels med en annan hund men också med o sitta längs med strandpromenaden medan barnen lekte på stranden och se alla människor och hundar som promenerade förbi. Mina händer var helt illröda och ömma när vi kom hem men ju fler sådanhär turer vi gör, desto bättre hoppas jag att det blir!

Ingen annat spännande har hänt här hos oss idag, men jag är rätt nöjd med det vi åstadkommit ;)



Idag var det Louise som fotade

Inga kommentarer: