söndag, januari 25, 2015

Jamie 8 år!!

Idag fyller vår äldsta son åtta år, det är helt otroligt! På sätt och vis känns det som en evighet sen du kom till oss, 10 dagar före utsatt datum och så himlans pytteliten med dina 2790g. Men på andra sätt så känns det som att tiden bara sprungit förbi oss, som att man missat hälften. Du kan så mycket nu, du är självgående på så många sätt, men samtidigt min lilla kille som gärna kryper upp och kramas och myser. Samtidigt som jag vill stanna tiden så vill jag också gärna snabbspola och se vad det blir av dig som vuxen! Du har framtiden framför dig och jag känner mig välsignad som får dela dina första åtminstone 18 år i livet (hoppas jag)! Stort grattis på födelsedagen Jamie, jag hoppas du har njutit av din första dag i skidbacken och är nöjd med dina presenter. Mamma älskar till världens ände och tillbaka!

Här kommer några bilder från idag. 




Inga kommentarer: