lördag, januari 03, 2015

Bättre

Nej jag är inte helt bra än, men jag hostade så jag kräktes upp slem och annat mysigt några gånger igår och efter det var tennisbollen i halsen borta. halsen är fortfarande öm men mer normalt öm, jag har mer energi och jag tror återigen att denna förkylning är på väg o ge sig. Men vi får se.
Jag har iaf haft energi och göra något jag velat göra ett tag, nämligen städa ordentligt och byta lakan i barnens rum, oj så välbehövligt!

I övrigt idag så har vi kört på lite äventyr, försökt lära känna vår näromgivning och kört till platserna dem skyltar till utmed vår väg. Så vi åkte en vända till Benhavis, söt stad men det var för tidigt att stanna så vi åkte någon bakväg ner till San Pedro, genom San Pedro de la Mar och vidare mot Marbella. Svängde av mot Naguales vilket visade sig vara i stort sett ett bostadsområde för the rich and the famous, oh my vilka hus! Vi körde vidare och hamnade inne i Marbella, fortsatte igenom Marbella och satsade på Elviria. Råkade svänga av en avfart för tidigt och hamnade på en så sjukt fin strand där vi bestämde oss för att stanna och fika vår medhavda fika. It was lovely!
Sen kikade vi in Elviria lite by car så att säga innan vi åkte och handlade lite lördagsgottis och lite annat innan vi for hem. Ett lyckat äventyr!

Och ikväll har vi festat med god mat och mys, i like it!





Inga kommentarer: