söndag, september 14, 2014

Val 2014

Ja idag är det val i Sverige och nej jag har inte röstat, dels för att jag inte har något röstkort och dels för att konsulatet närmast här har stängt. Sen så har jag ingen aning om vad jag skulle ha röstat på...
Men oavsett vad jag tycker och tänker så är jag extremt trött på all smutskastning, varför kan inte folk promota det dem tycker andra ska rösta på med bra argument istället för att sprida lögner och skit om andra?! Varför ska man vinna genom smutskastning, kan man inte övertala genom dem åsikter som ens eget parti står för så kanske det inte är rätt parti?! Inte vet jag, men inget förtjänar att bli nedtryckta i leran för att han inte tycker samma sak som dig, det är dagisfasoner och jag trodde vi hade kommit längre än så!

För övrigt har till och med Google uppmärksammat Sveriges val idag.

Inga kommentarer: