måndag, september 29, 2014

Lite svalare

Så vardagen rullar på, vädret har svalnat av lite och är rätt behagligt nu med ca 25 grader på dagarna och kanske 15 på nätterna. Lucy har funnit sig till rätta och efter en del gnäll vid första åkturen i bagaget i bilen imorse så har hon lugnat sig och lägger sig nu till rätta.
Vi åkte till en stor park imorse när vi lämnat av dem andra i skolan där Mollie fick leka och Lucy utforska, det var mysigt.
Efter det var vi mest hemma, dem håller på o måla om vårt hus (på utsidan) så jag blev lite störd av allt spring och snack på utsidan att jag mest blev sittande. Stensomnade sen med Mollie på soffan tills killarna skulle hämtas. Ganska skönt om jag får säga vad jag tycker.

Imorgon ska jag fika med en annan svensk mamma från Jamies skola, hennes dotter går i Jamies klass och sedan har hon en son som är jämngammal med Alex så känns ju som om vi skulle kunna ha en del o prata om :) Så ska bli kul! Under tiden jobbar Pelle hemifrån och tar hand om Lucy, perfekt!

Sötaste Lucy

Bus med Mollan

Soffmys

Alex och fina Lucy

Inga kommentarer: