tisdag, september 02, 2014

Shopping

Idag har vi varit på shopping runda med Camilla och Tristan i Fuengirola där jag hittade en klänning till Mollan till bröllopet i oktober, fick även köpt lite smått o gott på primark och så en ny dammsugare. En dammsugare är ett tråkigt köp men nödvändigt då vår gamla lämnat in, denna gång blev det en dyrare variant som kanske håller längre än ett år. 
När vi lämnat av Camilla och Tristan hos dem igen så var det dax att åka till Jamies nya skola och fixa uniform och skolavgift. Han fick träffa sin nya fröken och vart väldigt nöjd när vi lämnade skolan och har sagt resten av dagen att han knappt kan vänta till imorgon :) 
När vi hämtat Alex blev det poolen nån timme och sedan tv-tittande och matlagning. 
Ikväll har jag simmat 50längder i vår pool, tror en längd är mellan 10-13m så blev ju endel ändå. Otränad som jag är så vart jag rätt slut efteråt iaf så jag känner mig nöjd, i Will do this again!









Inga kommentarer: