tisdag, september 30, 2014

Små saker som gör mig glad

Idag har jag fått en ny vän, vi fikade och hade jättetrevligt. Blev även visad ett nytt café i vårt område som hade en lekavdelning som roade Mollie hela fikan! Gör mig himla glad att utöka vänkretsen nu när så många flyttat.

Sen är veckan ganska uppbokad vilket också gör mig nöjd, shopping med Daniela, fika med Camilla och eventuellt lunch med Pelle om vi får nån som kan ha hunden :)

I övrigt idag så har jag fått städat, något som liksom skjutits åt sidan sen vi fick hem Lucy. Så nu mår jag bättre även fast det snabbt blir rörigt och skitigt igen...

Panik förresten, har Hen Night dvs möhippa om 1½ vecka och jag har inte gjort mkt mer än o boka restaurang... Måste shoppa lite inför det också... Shit, måste verkligen ta tag i planeringen! Och jag som hatar att vara värdinna... Bläh!


Mollie på fiket imorse

Lucy när jag städade barnrummen, hon får inte vara där inne nämligen

Inga kommentarer: