onsdag, september 10, 2014

Lonely

Idag är en sådan där dag då det inte är roligt att vara hemma med Mollie, jag känner mig ensam. Jag är inne på tredje dagen utan vuxet sällskap med bara städning och datorn som sysselsättning då Mollie mest vill se på tv och det är för varmt för att gå ut om man inte ska bada... Ska köra igång lite pyssel om en stund, vi kan faktiskt inte bara kika på våra dumburkar hela dagarna... och tvätten rullar redan, alla sängar är renbäddade, garderoberna sorterade och hemmet städat.
Jag känner mig ensam, i Gib fanns det alltid någon att hänga med, men här runt om känner jag bara tre och en jobbar, en har fullt upp med att installera sig efter flytten och den tredje planerar sitt bröllop... Vännerna i Gib är antingen för upptagna eller inte villiga att ses på andra sidan gränsen... Jag vägrar köra in till Gib med alla köer osv när jag har tider att passa på denna sidan... Sen så har ju 2 av mina vänner flyttat och en till flyttar nästa vecka så tja, lonely i am...

Lekte lite med kameran innan...






Inga kommentarer: