måndag, september 15, 2014

All better

Idag har jag fått energin tillbaka så huset är numera städat, känns skönt :) Pelle har varit hemma från jobbet då han fortfarande inte är bra så jag har haft sällskap och kunnat se på serier med honom när jag inte grejat hemma. Alex har dessutom varit hemma från skolan så Mollie har haft lekkompis när han inte legat nerbäddad i sängen och sett Pettson och Findus en miljon gånger...
Jo så på det hela taget har dagen varit bra för mig. Mollie har dessutom varit utan blöja hela dagen, efter en paus under helgen då vi inte orkat inforca det. Hon vill verkligen inte sitta på pottan utan toaletten ist, men tja man har inte samma kontroll på vad som händer där så jag gillar det inte egentligen. Men bättre än inget alls så vi kör på toaletten. Än så länge lika många olyckor som träff mitt i prick, men det blir väl bättre hoppas jag :)



Fått upp våra fina canvas tavlor nu!

Mina fina

Inga kommentarer: