söndag, september 28, 2014

Picture time

Idag har vi haft en slö dag, det största vi har gjort är att flytta om lite på balkongen och vara ute på en gammal övergiven tennisbana här i närheten och lekt. Jag roade mig med kameran, barnen med bollar och Lucy med att utforska och äta äckliga saker :) Det var väldigt mysigt! Mollie roade sig med att klättra på staket en stund fast jag sa till henne, och plötsligt hade hon ett jack i pannan... Men inte lärde hon sig av det... jaja...

Och Lucy, hon är helt fantastisk! Inga olyckor inne alls, betydligt mer lättlärd o toaträna än Mollie... Men hon verkar  väldigt lättlärd över lag :)



Fina Alex

Mollie

Som en riktig liten modell

Med plåster i pannan men söt ändå

Älskade Jamie

Jamie igen

Pelle

Mina tre, inte lätt o få bra bilder på dem samtidigt

Mina killar

Mollie och Lucy busar

Lyckan är att hoppa i vattenpölar!


Inga kommentarer: