tisdag, september 16, 2014

Resor

Okej så nu har jag kollat runt och försökt pussla ihop på olika sätt och äntligen verkar det falla på plats. Vi åker högst troligen hem på höstlovet och spenderar 10 dar i Stockholm. Hade gärna tagit mig till västkusten också men har ingen bil och tåg kostar multum, plus att jag inte vill bränna två av dagarna vi har på att resa. Så om någon på västkusten vill ses så är ni välkomna till Sthlm!
Sen så ska vi ge Alex en resa i 6års present, en upplevelse istället för en plastleksak... Han vet dock inte om det så ni som läser om det här får inte säga något. Det blir en resa med bara mig och Pelle, alltså inga syskon så har letat efter barnvakt plus en billigare resa. Nu har jag hittat barnvakt och en billig resa så precis som med sthlms-resan så behöver det bara bokas. När det är fixat så kan jag slappna av en stund, då vet jag att det blir av. Sen behöver man bara oroa sig över julklappar, flyget hem då plus skolavgifterna som ska betalas igen då.... Dessa eviga pengar, om jag slapp oroa mig för dem så skulle livet va bra mkt lättare!

Idag har jag varit o fikat med Camilla en vända medan Pelle va på ett möte på Jamies skola. Efter att vi hade hämtat och kört Pelle till kontoret så har jag och Mollie bara slappat här hemma, hon har klagat på ont i magen och är väldigt trött så vi får se vart det leder...


Mollie och söta Tristan

Inga kommentarer: