torsdag, september 18, 2014

She got it!

Idag har Mollie fattat det här med att gå på toaletten, hon har kommit på hur man kontrollerar det och hon sa till en av gångerna hon behövde gå på toa. Ok pottan totaldissar hon men ok, det är ju toan man kör resten av livet så det gör väl inget :) Så inte en enda olycka idag! Dock vågar jag inte köra utan blöja när vi går ut och så ännu, men jag tror och hoppas att det kommer gå fort nu när hon fattat grejen!

Toalett-tjejen!
I övrigt idag så har jag haft Camilla här på kaffe och skitsnack, Har fått rensat ut typ en flyttkartong med leksaker förr mindre barn som Camilla fick med sig hem till Tristan. Jag har sorterat och grejat med leksakerna i allmänhet och fått tvättat ett par maskiner.
Sen hämtade vi Alex och for o handlade, köpte ett storpack med en barbie och typ 20 klänningar då vi fick typ 10-15 barbies igår men alla var nakna, så nu känns det som att vi inte behöver fler barbie dockor! Men vi handlade även mat innan Jamie hämtades. Pratade med en annan svensk mamma utanför Jamies skola och vi bestämde att vi ska ta en fika ngn dag, kul!
Efter det har det varit det vanliga med middag osv, nothing special!


Min lunch, yummie!

Mollie och Alex rum, ena delen


Inga kommentarer: